Selin Kuşcu 0 Takipçi | 19 Takip
Kategorilerim
Diğer İçeriklerim (3)
Tüm içeriklerim
Takipçilerim (0)

Tanışalım

2014-07-19 08:06:00
Tanışalım |  görsel 1

Minik sevgilime henüz bi nicname bulamadım, zamanla hallederim. Bu resim bulabildiğim en eski resimdi ne yazık ki. Bayağı kelmiş bu yaa aa :) Kendileri aşağıya oyun oynamaya gittiler. Tam bir araba hastasıyızdır. 'vosvogenlere' bayılırız. Bu arada biz Mersinde oturuyoruz. Kardeşim annesine çok düşkündür. Yani onun için ağlayıp zırlamaz ama çok sever diyelim.  Devamı

İşte Başlıyoruz

2014-07-19 05:58:00

Merhabalar, ben tombişabla, hemen hemen 4 yaşında olan miniminnak sarışın bi kardeşim var(Maşallahları alayım lütfen). Bu benim açtığım, yazdığım ilk blog. Erkek kardeşime ithafen açtım. İlerde büyüyüp koca adam olduğunda(burada inşallah dememiz lazım) yazdığım günlükleri okuyabilecek yaşa gelip bunları okumasını istiyorum. Okusun ve anlasın, ''Sen büyüksün, akıllı olman lazım, örnek ol kardeşine!'' cümlesindeki ''büyük''  şahsiyetin nasıl psikoloji içinde olduğunu. Biraz da anısının olmasını istiyorum canımın canının. Hadi Bismillah! Devamı